De'Fake Smile ϟ




Wahai sepupuku
24 November 2011 | 4:58 AM | 0 Students
hello ! nak bagi korang bace something jup . tunggu tauuu ......
Andai kata ini hari terakhir buatku , ingin aku berjumpe denganmu ;
Andai kata ini malam terakhir bagiku , ingin aku bermimipi tentangmu;
Andai kata ini saat terakhir bagiku , ingin akumenghabiskan masa bersamamu;
Andai kata ini mesagge last dariku , ingin aku katakan 'aku cinta padamu';
Andai kata ini hembusan nafas terakhirku , ingin ku pohon kemaafkan darimu;
Andai kata esok aku sudah tiada lagi , ziarahilah kuburku agar aku dapat melihatmu dari jauh .

ayu dapat message t0e dari sepupu ayu , dia lelaki okay . yang pernah ayu story kat blog nie juga . 'awak kenapa awak hantar macam nie kat saya , aduhaii , nie buat saya serba salah nie . saya anggap awak sepupu saya je , taklebih dari t0e . kalau awak hantar macam nie kat saya , malu lah saya nak balik kampung then bersemuke dengan awak nanti >,< . please okay , kite sepupu . harap awak faham maksud saya . :3


Older Post Newer Post