De'Fake Smile ϟ




KEHIDUPANKU ..
03 November 2011 | 6:11 AM | 0 Students
hey guys ! hari nie ayu nak stroyy pasal budak lelaki . hurm , hari nie ayu sakit hati lagi lhaa korang tapi ayu diam je and berlakon mcm takde pape yang berlaku walaup0n hati ayu sakit . okay cm nie cerite diorang yang ayu rapa yang ayu paggil dia akak tapi bukan akak betol lha rupenyeeme nie rapat ngn ex ayu . sedeh gilee weyhhh !! sis yang ayu rapat t0e sepupu kawan baik ayu sendiri , dy yang bagitau ayu nampak muke dy cm bahagia jee kan , ayu senyum and ketawa ble dy akapa cm t0e tapi hati ayuuu , ALLAH je yang tau mcm mperasaan ayu ble ayu dpt tau . kawan baik ayu cakap dyorg nak meet bulan 11 nie ,  kawan baik ayu boleh ajak "wey ,takkan lha aku nak ikot drg nak meet , u ad perasaan gak , yes perasaan CEMBURU , wlaup0n dy just ex aku , tapi aku still cemburu " . ayu sebenarnye takesa ex-2 ayu nak cple ke nk berkwan ker ngn perempuan lain tolong lha jangan dengan orang yang ayu kenal . ayu nie manusia jugak perasaan cemburu . mse kawan baik ayu g tau ayu t0e , ayu just then ayu just cakap "ouh , bagus lha " then ayu gelak , walalup0n gelak and cakp t0e takikhlas mne p0n . kejadian nie jd t0k kali kedua . yang kali pertama t0e , orang yang pernah bagi n pernah cakap kat membe baik ayu yg dy akn mntk cple ngn ayu lepas raya , then onthewayy n , dy call kawan ayu dy ckp dy taksure lagi sbb dy ad pilihan lain selain ayu iaitu kawan ayu jugak . grr . bapak lha time t0e hati ayu sakit gilee babun , tpi mse kwn ayu gtau t0e muke ayu mmg nak menangis dah tpi ayu sabar , sokey kalau korang sume buat ayu cm nie , ayu still boleh sabar . lepas jee membe ayu g tau cm t0e , ayu  dah pk masak-2 ayu nak lupekan dy tapiii...... mse nak pg toilet ayu bertembung ngn dy , ayu mlz nak pandang muke dy , ayu menyampah tgk muke dy , tpi membe ayu cakap tpi kteorang berselsih dy cakap"ayuuu" serius ayu mmg takdengar ,  weyh , kalau kau just suke-2 cm t0e jee ckp lha awl-2 aku takkesa p0n , tpi tolong jgn bg aku harapan lha ! " sekarang nie ayu hilang kepercayaan t0k budak lelaki , terima kasih sebab kau pernah cakap "iloveu" dekat aku , aku hargai sangat-2  t0e hari paling bhgia bg aku , tpi lepas membe aku bg tau hal sebenarnye au rse hari t0e hari terburuk aku , jangan risau aku akan lupekan kau , tahun depan insyallah aku pindah ekolah , after form tamat sekolah form 5 , ataup0n lagi 2 tahun lepas aku form5 , aku nak bgtau kau aku akn pindah dri n9 , btw aku dengar kau pindah sekolah jugak tahun depan , hurm tahun nie last lha kite dapat jumpe , aku harap kau bahagia .."


Older Post Newer Post