De'Fake Smile ϟ




JANGAN LUPA AKU YEE
16 November 2011 | 3:35 AM | 0 Students

hari nie ayu nak cerita pasal kawan baik ayu lagi . ayu tau ayu selalu cerita pasal dia , sorry guys saya sayang dia sebab t0e saya selalu cerita pasal dia . start tahun depan 2012 ayu dengan dia dah taksame kelas lagi tau , walaup0n kelas kiteorg sebelah-2 , ayu tetap sedih sebab dy takkan duduk kat sebelah ayu lagi cm dulu-2 , mase membe kelas kiteorg belajar , kadang-2 kiteorg takbelajar , kiteorg berborak psl cikgu yg mengajar t0e . wani nie jugak suke belanja ayu , walaup0n time t0e ayu bawak duit belanja , tpi tetap jugak nak belanja . dia nie je faham perasaan ayu , dy jee tau semua rahsia ayu termasok lah psl budak lelaki .

aku harap kau happy kat kelas baru kau t0e , walaup0n aku tkde kat situ aku tetap nak kau belajar bersungguh-2 . terima kasih sebab selame nie kau banyak belanja aku . nanti aku belanja kau mase kite kluar okay ? terima kasih jugak sebab kau selalu dengar cite aku walaup0n tkbest , aku tau t0e . hihiw . aku sayang kau jugak beb ! mcm mane kau boleh tau aku menangis wey mse kau kat kelas baru kau t0e , yes , aku mengaku memang aku menangis tpi aku sorok-2 . aku taktau lha , dyorg ckp psl kau jee aku rase cm nk ngis , air mate aku bergenang-2 tggu jatuh jee , tpi aku cover . aku nangis kjup je sebab shareena and yati pegi buat lawak , aku rase mse ari jumaat gerenti aku nangis . nie baru taksme kelas wey , aku taktau lah mcm mane bile aku pindah johor nanti , mesti lagi teruk kan ? kiteorg nangis bukan sebab gedik or mengade-2 , kiteorg nangis sebab gerenti aku and wani akan rindu nak duduk kelas same-2 and belajar same. tolong lah paham . anyways , aku sayang kau wey !


Older Post Newer Post